Kort med trekkspill i midten

by - 10:00

Et kort med trekkspill i midten. 



Kortet har jeg laget med denne diesen fra Studiolight.



Jeg har stanset ut to stk og kuttet vekk den ene delen på den ene - limer så sammen de to delene sammen



Da blir det fire på rad i stedet for 3. Stanser ut 6 deler av den nest største diesen og limer på 4 av de på forsiden.


og to på baksiden på de to delene i midten. De to delene på enden skal limes fast på selve kortet.



Jeg har glemt å ta bilde av selve kortet, men jeg kuttet to biter som er 4 1/4" bred x 5 2/4" høy. Disse har jeg limt på et panel og mønsterpapir på begge sidene. Jeg tar lim på den ene delen som ikke er dekket med mønsterpapir og panel og limer på innsiden av den delen som blir forsiden på kortet.



Jeg bretter sammen midtpartiet som et trekkspill og limer på det som blir baksiden av kortet



Arkene jeg har brukt er disse to fra Studiolight

Motivet har jeg stanset ut med den minste diesen i settet, men snudd den opp ned. Bildet er fra dette arket fra Papirdesign, og Gratulere dies er også fra Papirdesign. Blomster og blader er fra Mathia kolleksjonen til Hobbykunst







På innsiden har jeg brukt stempler fra Huldra Designstudio









You May Also Like

0 kommentarer