Pynta hermetikkboks

by - 10:00



Jeg er glad i å dekorere ting som kan brukes om igjen og jeg fant en hermetikkboks på hobbyrommet mitt som jeg har brukt som pennestativ. Litt kjedelig syns jeg den var så da var det å ta frem rustspray og dekorere den og nå står den på hjemmekontoret mitt. Jeg syns det er best å drive med spray ute så sånne prosjekt blir ofte at jeg gjør på våren og sommeren når været er bra. Sprayer som regel en runde først og så sjekker jeg når det har tørket om jeg trenger mere. 



Jeg samler også på bølgepapp i forskjellig bredde og tykkelse på rillene og her har jeg brukt bare en rest jeg fant. Jeg hadde også noe jutebånd liggende, men Hobbykunst har denne typen som kan brukes. Jeg limer det fast sånn at skjøtene kommer under motivet. Dekorerte med Mathia blomster og halvperler fra Pretty Pink Posh


You May Also Like

0 kommentarer