Kort med ferdige die cuts fra Studio Light

by - 09:00


Et raskt kort å lage hvor jeg har brukt både ark og die cuts fra Studiolight. Teksten er også fra samme blokken som die cuts. Jeg har limt arket på et panel med sort kartong, og først limte jeg på alle bladene direkte på arket. Den store blomsten i venstre hjørnet har jeg satt på 3D puter som er 1 mm tykke. Det gjør at blomsten hever seg litt fra kortet, men ikke så mye. Nede i høyre hjørnet har jeg satt den ene på 3D puter og den andre limte jeg rett på arket. Teksten er også satt på 3D pute. For å få litt mere liv i kortet så har jeg brukt glitterlim i midten av blomstene - det kommer dessverre ikke så godt frem på kortet. Die cut blokkene er fine å bruke for nybegynnere, men også for erfarne kortlagere som trenger å lage et raskt kort. Jeg som ikke er så glad i å farvelegge syns disse er kjempeflotte å bruke. 



You May Also Like

0 kommentarer