En siste hilsen

by - 10:00

 Høsten er har banket godt på døren og vi går snart vinteren i møte. Tiden går og noen ganger går den litt for fort. Nå har tiden min i Hobbykunst gått ut og jeg vil gjerne takke for meg.

Jeg må dessverre trekke meg tilbake pga private anliggende.

Jeg hadde store planer om å lage et skikkelig wow prosjekt, men tiden strakk ikke til.

Men jeg har laget mye opp gjennom tiden min her på HK og vil dra frem noen favoritter.



Det har blitt mange eksplosjonsbokser opp gjennom, flere av de står i butikken. 


Denne er desidert en av mine favoritter, men det er nok fordi designeren Frank Garcia kommenterte denne. Han er designer av papiret fra Prima, og det er masse igjen av blomster og ark i butikken. Pynten er fra Rayher, disse vottene og kjelken er en av mine favoritter.


Jeg har også under tiden fått en stor kjærlighet for clean and simple, dette er kortene jeg syns er vanskeligst å lage. Men denne herlige isbjørnen fra My favorite things er jo bedårende i seg selv.


Det har også blitt laget noen egen bakgrunner denne tiden, og denne gratulerer platen fra Mathia har virkelig blitt lekt med. Det er veldig får igjen på lager, det er faktisk straks tomt, så løp å kjøp om du har vurdert den.


Så kommer vel et typisk kort, lag på lag og pion. Jeg trenger ikke si mer.

Tusen takk til alle følgere som trofast titter innom bloggen, alle hyggelige kommentarer der ute i den store internettverden. Og tusen takk til Connie for å skape den beste butikken Østlandet kan be om.
Takk til mine søte "kollegaer" på teamet, dere er fantastiske på hver deres måte.
Jeg forsvinner ikke fra papirverden men jeg senker skuldrene og ser mot fremtiden.

Stor klem fra  avtroppende DT Linda.








You May Also Like

0 kommentarer