Blå jul

by - 09:00

 Hei og hopp! Elin her i dag, og jeg har et enkelt, kvadratisk julekort å dele - i blått. 


Motivet jeg har brukt er Ellie the Elf fra Tiny Townie-stemplene til Stamping Bella. Stemplene til Stamping Bella er i halvmontert gummi, og derfor en drøm å jobbe med. Clearstamps er enkle å bruke fordi du kan se gjennom dem og se nøyaktig hvor du stempler, men du får ikke det samme detaljnivået og tynne strekene med fotopolymer som du får med gummi. Linjene på dette stempelet er veldig tynne og fine, og passer meg perfekt!


Motivet har jeg stanset ut til et kvadrat som er 4 x 4" og limt på en mørkeblå kortbase som er 4 1/4 x 4 1/4". Jeg liker å ha brettekanten øverst på kortene mine, jeg syns det er penere enn sidebrett, men det er selvfølgelig en smakssak. Jeg limte på små stjerner fra en paljettmix fra Hero Arts som en siste lille finish.


Blå julekort er virkelig min greie. Kvadratiske kort er også gøy, jeg lager ikke så mange av dem. 


You May Also Like

0 kommentarer