December daily 2020

by - 09:00



I år skal jeg ha et december daily album, det vil si at jeg skal ha en liten historie fra hver dag i desember. Jeg hadde et snap album fra Simple Stories, det var i turkis og kraft. Jeg ville ha julerødt og valgte en chalky maling i fargen burgundy. Fargen ble veldig fin, perfekt rød jul. På forsiden har jeg glitter ark, dette er festet med både dobbeltsidig tape og lim, for at jeg skal være sikker på at det sitter.

Forsiden er ikke klar, jeg skal ha desember 2020 på den, men har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg skal ha det, det er nemlig så mye å velge i.



Inni albumet har jeg diverse plastlommer. Frem til desember skal jeg forberede albumet mer, slik at jeg kan sitte ca 15 min hver kveld og gjøre ferdig den dagen. Jeg kommer til å blogge her når forsiden på albumet er ferdig, og også når jeg har fylt inn litt.

- DT Tine -

You May Also Like

0 kommentarer