Kjære pensjonist.

by - 10:15

Hei, Janne heter jeg og er ny på bloggen her. Var tidligere gjestedesigner for Huldra designstudio og jeg har ansvar for Hobbykunst måndelige utfordringer på facebook sammen med Helle som også er designer for Hobbykunst. I dag vil jeg dele med dere et kort jeg lagde til min gode sykepleier kollega som har gått av med pensjon. Slik ble kortet.

På hobbykunst får du kjøpt flotte blondekartong i flere farger. her gar jeg brukt hvit. og har børstet over med Distress Oxide i ønsket farger. Her ser dere hva jeg har brukt:
Da den fargelagte blondekartongen gjør så mye av seg selv valgte jeg å ikke ha noe annet enn tekst på. Kjære pensjonist dies fra Papirdesign.
Alt er å få kjøpt på Hobbykunst. Det du trenger er: Bazzil/kartong Blondekartong. Distress oxide i forskjellige farger. Du kan også fint bruke Distress Ink. Blender Brushes/børste Papir design dies - Kjære pensjonist eller annen ønsket dies og sist men ikke minst trenger du tosides limetape og lim til montering. Håper du blir fristet til å prøve du også! klem fra Janne

You May Also Like

0 kommentarer