Papirpose gave/kort

by - 10:00


Jeg har vel nevnt det før, men papirposer i alle mulige fasonger og farver er noe jeg har mye av. Surfa litt rundt på nett og kom over en variant med dekorering av papirposer som jeg ikke har gjort før, og da måtte jeg bare hive meg rundt og lete opp en bunke med poser og sette i gang :) For de av dere som ikke har noen papirposer fra før så finner du en del utvalg i butikken til Hobbykunst.  





Jeg limer fast bunnen til posen og bretter posen sånn at den ikke går helt opp til åpningen. Hvor langt opp man vil brette velger man selv etter hvor høy posen er, eller etter hva man skal fylle den med. 



På denne posen brukte jeg en rest av et ark og derfor fikk jeg ikke dekket hele veien ned, men det gjør egentlig ikke noe da denne delen blir mesteparten skjult av papirposen. 



Legg en tynn stripe lim i ytterkant på posen



Før jeg limer på papir på utsiden av posen så limer jeg fast en remse med blonde. 



Her er siste delen av mønsterpapir limt på nederste delen av posen. 



Det ble plass til to små sjokolader fra Sjokoladeprinsen i denne. Jeg bandt hamptau rundt posen for dekor og limte på et vintagemotiv fra Pion og dekorerte med blomster og tre-blader. Diesen Klem til deg er fra Papirdesign. Fin gave å sende til noen man er glad i. Man kan putte hva man vil i posten. Jeg kuttet også til en bit kartong som går inni posen så man kan skrive en hilsen. 



Her har jeg brukt en mindre pose og laget en litt mindre pose og puttet 2 teposer i. Arkene jeg har brukt her er fra Pion, og klistremerkene er fra denne blokken. Her har jeg punchet ut en stripe hvit kartong og brukt denne punchen fra Rayher. 


- Sissel Anita -


You May Also Like

0 kommentarer