December Daily

by - 10:00

 I fjor ble jeg inspirert til å lage December daily, men siden jeg kom så sent i gang (begynte å tenke på det et par dager før 1. desember) så valgte jeg en digital variant. Brukte Project Life appen til Becky Higgins, men det finnes mange forskjellige foto apper man kan bruke til å sette sammen bilder. December daily er for de av dere som er ukjent med konseptet å lage et album med 1 eller flere bilder fra hver dag i desember. Og gjerne dokumentere med tekst også. Jeg har dokumentert mye av det jeg har gjort hver dag, men man velger selv hvor mye man vil dokumentere. Siden jeg brukte PL app'en så måtte jeg ta litt flere bilder hver dag. Albumet som ligger under her har jeg printet ut noen av sidene og limt inn i dette albumet fra Rayher. 

Andre produkter jeg har brukt er: 

Forskjellige dies fra Rayher

Ark fra Papirdesign

glittertape og washi tape















You May Also Like

0 kommentarer