Hobbykunst sin julekalender 4. desember

by - 08:45

Jeg har laget meg en julebok. 

En julebok jeg kan ta frem år etter år . Her kan jeg skrive hva jeg gir i gave til de forskjellige, hva jeg får, oppskrifter, diverse må gjøre lister. Hva som var bra som jeg vil gjenta etc. Har hatt en notisbok i flere år allerede, men i år har jeg valgt å dekorere den så det blir enda koseligere å ta den frem. Eller du kan bare ha dine favorittoppskrifter til jul så du har det samlet på en plass. På denne boken har jeg brukt en helt vanlig notisbok med ringer som jeg har dekoret med ark fra Maja design - Deers Hollyday in the Alps og Maja Design Seson of tranquility - winter is coming, bazzill til å stanse ut font og pynt med, og brukte denne diasen til å stanse ut juletre, reinsdyr og bil fra Studio Light. Har også brukte denne snøkrystallen fra Studio Light.

Inni har jeg valgt å begynne med årets jul og laget eget skilleark for å markere dette.
Ønsker med dette en god førjulstid! DT Janne

You May Also Like

0 kommentarer