Big birthday wishes

by - 09:00

Hei og hopp, og godt nytt år! Mitt første innlegg for 2021, og jeg har ikke bare ett, men to kort å dele i dag. Begge med den samme stensilen og dieen fra My Favorite Things i fokus, bare brukt på to forskjellige måter. 

Hovedfokuset er Big Balloon-stensilen og Big Birthday wishes-dieen. På begge kortene har jeg brukt stensilen til å sverte en blå, en grå og en turkis ballong på hvit kartong. Det ene ballongpanelet er brukt inni shakervinduet, og det andre panelet er stanset ut med dieen og puslet tilbake på plass. 

I tillegg til å stanse ut Big Birthday Wishes-dieen fra det svertede panelet, stanset jeg den ut fem ganger til og limte alle bokstavene oppå hverandre for dimensjon, med den svertede bokstaven på toppen. Jeg hadde også stemplet bjørner fra Bitty Bears-settet med fadeoutblekk fra Inkon3 og fargelagt med Copics, før jeg klippet dem ut og limte dem blant bokstavene. 


For shakerkortet stanset jeg ut dieen og brukte det negative. Jeg bygget opp en ramme til selve shakerområdet ved å lime sammen tynne strimler med kartong. Jeg fylte shakerområdet med krystaller fra Pretty Pink Posh og limte hele shakeren på en kortbase av Berrylicious kartong fra My Favorite Things. 


You May Also Like

0 kommentarer