Planning med Rayher.

by - 13:47

Nok et plannerinnlegg fra meg. Det er fordi jeg er så glad i plannerne mine og det er så koselig å sitte holde på med planning. I dag vil jeg ta for meg denne flotte planneren fra Rayhers planners.  Hobbykunst har stort utvalg av plannere og utstyr til dette.





Inni planneren har jeg pyntet slik jeg ønsker. Lager forside, skilleark for hver måned, notater etc. 
 





Skillearkene har jeg laget med forskjellige mønsterpapir jeg liker og synes passer til tema. Bruker mye bokstavklistremerker til tekst.

Før hver mnd har jeg for i år laget en side med kort bursdager, mål, motto, avtaler, ting jeg ikke må glemme. Her er det bare å ta ting som passer en selv.



Kalendersidene kan en velge å ha det helt enkelt eller gjøre som meg og pynte med washi-tape, klistremerker eller diecuts du får kjøpt ferdig.


Nytt av året har jeg kjøpt meg plastlommer til å ha bakerst i planneren min. Her kan jeg ha bilder og ting jeg vil ta vare på.


Klem fra
DT Janne













 









You May Also Like

0 kommentarer