Boks av Papirdesign dies

by - 10:00

 Jeg så en boks på nettet hvor det var laget en boks med en hjertedies og da kom denne ideen opp i hodet mitt at jeg kunne lage en lignende boks, men med en annen dies. 


Jeg brukte denne diesen og kuttet ut 2 stk biter med naturhvit kartong, og 4 biter fra dette Maja arket. Topp og bunn på utsiden har jeg brukt siden med blomster på, og på innsiden har jeg brukt den rutede siden. 


Deretter lagde jeg 2 bokser, hvor den ene er 3 mm mindre enn den andre. Kutt kartong i størrelsen: 

boks 1: 15,2 cm x 13,2 cm. Score på 3 cm på alle sider. Kutt inn der strekene er røde og brett boksen og lim sammen i hjørnene

boks 2: 15,5 cm x 13,5 cm. Lages på samme måte som boks 1. 




Lim boksene på hver sin halvdel


Den delen som blir bunnen har jeg dekorert boksen på innsiden med scrappepapir, og på toppdelen har jeg limt på scrappepapir på utsiden av boksen. 


Boksen ble deretter dekorert med Mathia blomster og tekst fra Mathia design. 






You May Also Like

0 kommentarer