Ha en fantastisk dag!

by - 14:21

 Må stadig  prøve meg på nye ting og her kommer det et bursdagskort med et nytt kort inni kortet. 

Hobbykunst har jo så mye fine mønsteark å velge mellom. Her har jeg brukt mønsterark fra Stamperia og kartong. Ha en fin dag har jeg en stempel fra denne plata fra Mathia design. Stemplet opp med VersaMark. En gjennomsiktig stempel, hvorpå jeg jeg strødde på Embossingulver som jeg igjen smeltet med en varmepistol. Ellers har jeg dekorert med en dies jeg har trykt ut fra denne Diesen fra Studio Light. Her kan du velge å bare ha den slik, men jeg har valgt å pynte blomstene med hvite halvperler.

Når du åpner kortet slik så har jeg brukt samme mønsterpapir og bazzil inni på det lille kortet jeg har montert der. Har dekorert med Gratulerer som jeg har trykt ut med denne diesen fra Papir design.



DT Janne

You May Also Like

0 kommentarer