Studiolight kort - En vårhilsen

by - 10:00

Her har jeg brukt en Studiolight dies som er lik i begge ender og har kuttet vekk den ene delen. I tillegg har jeg på motivet brukt en dies fra Papirdesign. Teksten er fra Mathia design og fra Vårplaten. Arket er fra Carta Bella. 

 


Kuttet to deler i kartong og en stripe kartong som er brettet på midten. 



Ta lim på innsiden av denne delen



Lim de to bitene sammen 



Sånn ser det ut før jeg limer på ark. 



Kuttet en bit med mønsterpapir og posisjonert diesen med washi tape så dies ikke flytter seg når jeg kjører gjennom maskinen



Når toppen er kuttet så legger jeg den ned mot mønsteret og passer på at mønsteret matcher. Deretter setter jeg en liten strek på begge sider så delen blir like bred som toppen. 



Limer de fast med washi tape så det er enklere å få de riktig plassert når jeg limer det på kortbasen. Gjør dette på alle fire sidene på kortet og dekorerer til slutt. 



Ikke ofte jeg pynter kort på innsiden, men på dette så måtte jeg bare dekorere her også. 












You May Also Like

0 kommentarer