"Hallo" , her snakker vi farger ...

by - 09:00

 Alkoholblekk er blitt min nye dille 
Hobbykunst
har farger i alle regnbuens farger (og litt til )






Her har jeg brukt 3 neonfarger som selges som sett 
NEON



Jeg bruker 
YUPO 
som er spesialpapir beregnet for alkoholblekk



Når blekket var nesten tørt over det hele brukte jeg en bit 
FOLIE
som jeg gned forsiktig med fingertuppen på  der jeg kunne se at blekket var litt "klissete"

Syns det ble en herlig effekt på kortet mitt 😊

"HALLO"
er fra et flott sett fra 
PAPIRDESIGN
sitt store utvalg av dieser





Ønsker dere alle ei kreativ og flott helg 

-Helle-

You May Also Like

2 kommentarer

  1. Lekkert med folie. Trudde ein måtte kjøre det gjennom ei maskin for at folie skal feste seg til kortet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Guri
      Neida,her sitter folien fast i litt "klissete" alkoholblekk...
      Bare prøv du også
      -Helle-

      Slett