Kofirmasjonstid - Nordlandsbunad

by - 09:00

 


Med aner i Nord Norge er det ingen tvil om at bunaden jeg ønsker meg er den blå Nordlandsbunaden. En aldri så liten erstatning er mønsterarkene til Papirdesign. De er brukt her, og så har jeg også brukt bunadsdiesen. Selve kortet er stanset ut med den største diesen i dette settet, det er mye brukt hos meg. 

Jeg har brukt we r memory keepers sin word punch for å lage teksten,den er utsolgt men kan tas inn igjen om ønskelig. Du kan også bruke dies, klistremerker etc. - hva enn du har tilgjengelig. Jeg har også pyntet med litt bling, du finner utvalget her


Takkekortet er 6x6", og kalles et starburst kort. Jeg har brukt takk diesen fra Papirdesign, den passer perfekt til denne størrelsen.


Bordkortene er  4" og preget på 2". Lengden har jeg tilpasset navnet, slik at man kan spare en inch eller to. Navnene er laget med word punch fra We r memory keepers.


- DT Tine -


You May Also Like

0 kommentarer