fredag 18. mars 2011
I dag kom butikk innreningen til Vestby :-)
Så nå er det bare å løft opp ermene, og sette i gang med skrutrekker og vater! Her skal det jobbes hele helgen :-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar