mandag 28. mars 2011
Ta en titt på våre Facebook-sider...
...der finner du
nye bilder
av blant annet scrapbook avdelingen vår :-)
Nå er det bare å vente på varene fra blant annet USA, og så er vi i gang med vareopphenging! Noe perler har allerede kommet inn, bare se her....
Blir jo ikke rent lite lysten på å være kreativ med perler når den esken står på kontoret her :-)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
‹
›
Startsiden
Vis nettversjon
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar