Connie's julekalender prosjekt

by - 15:16



Har du sett KaiserCraft's geniale løsning på en julekalender?

Undertegnede måtte bare prøve seg på dette prosjektet, og det var både morsomt, kreativt og ikke minst enkelt! Kalenderen består av flere deler som man enkelt setter sammen, og siden delene er laget av MDF kan de pyntes på alle mulige måter. Jeg valgte å male med akrylmaling, lime på papir og sverte flatene med blekk.

Eskene er så og si ferdige, og trenger bare å limes sammen. Pynt dem med mønsterpapir, eller mal dem med akrylmaling. På dette prosjektet brukte jeg de flotte julearkene fra Vibeke Spigseth.

Deretter pyntet jeg kalenderen med produkter fra Rayher! Snømannen er satt sammen av isoporkuler, hodet kommer slik du ser på bildet og juletrærne er ferdig glitret.

Så er du ute i siste liten med prosjekt "julekalender", kan dette anbefales på det sterkeste! Du trenger et par timer og litt kreativitet, og vips så er du ferdig med årets kuleste julekalender.

Trenger du små gaver til julekalenderen, så har vi det også :-)

Her ser du bilde av min julekalender, og hvordan jeg gjorde det...






Håper dette var til inspirasjon, og du finner selve kalenderen i nettbutikken her!

You May Also Like

2 kommentarer