Det er sommer og den første skikkelige feriedagen for mange. Her kommer derfor et lite sommerkort fra meg.
Papiret er fra det herlige Craft O'Clock - Soulflowers 12x12 Inch Paper Set. Motivet er fra klippearket Superbestemor
Stempelet er fra Arstyplata. Bak motiv og stempeltrykk er det brukt rosa glitterark.
Ønsker dere en riktig god sommer














.jpg)

































