Sommer

by - 10:00

Hei,  jeg har laget en side med bilde av ungen som koser seg i fjæra på hytta.
Stranda er nydelig med sandbunn og så langgrunt at vi kan gå i en "evighet" 
Ett lite stykke paradis på jord. Spesielt når vi får slike varme fine dager som det var på bildet.

Bakgrunnen er laget med Storyteller mønsterark.  Og som jeg har brukt både Maleskrin og 
Gelatos for å tilføre litt maling.


                                                            Pink fresh har de herligste Klistremerke-paljettene

                                                                           

                                       Ellers har jeg brukt mitt kjære skjærebrettet mitt.
Dette Limet,
og Kull og stubber for å lage dybde ved noen av papirbitene.


Ha en fin dag videre
Linda




You May Also Like

0 kommentarer