To julekort....

by - 10:00



Jeg er i skikkelig julemodus, og er godt igang med julekortene.

Digger de nye diesene fra Rayher. 


  På dette kortet har jeg brukt bjelle og kristorn dies settet. fra Rayher.
 Kristornen er stanset ut med grønn vellum, og fargelagt litt med fargeblyanter og vann for litt dybde.
Bærene er laget med denne perlepennen. Du kan se hvordan du kan lage egne dotter med denne her. (film)

God jul er dies fra Papirdesign, Hobbykunst har ett godt utvalg med juledies her
Jeg i tillegg brukt den lille fuglen som er med i snømanndiesen...


Snømannen er en Rayher dies, der jeg stanset ut snømannen først i hvit foam, og så i hvit vellum som jeg limte sammen. Øynene, munn og knappene på magen er enamel dots.
Luen og sjerfet hans har jeg brukt tidligere på dette kortet.
Også på dette kortet har jeg brukt god jul dies fra papirdesign, og kristorn-diesen fra Rayher.

På begge kortene har jeg brukt dette Papirdesign arket; Naturligvis, grå.
Dette arket er tosidig.
Og disse klistremerkene, du får papirdesign sine juleklistremerker både i rødt og hvitt.


Ja jeg kan vell bare slå fast at julekort-produksjonen er godt igang..
                                         

Ønsker deg en flott dag
Linda














You May Also Like

0 kommentarer