Julekalender 24.desember - Hjemmelaget gave i siste liten + en liten julegave til deg

by - 09:00

Ja tenk nå er det julaften! Har du alle julegavene i boks? 
Hvis ikke så kommer det et lite julegavetips her.

 
Her har jeg printet ut en tegning jeg har laget. 
Jeg printet den ut på 100gr kopipapir fordi det er litt tykkere enn vanlig 80gr.

 Så tegnet jeg opp det sorte med en tusjpenn fra Staedtler.

Etterpå fargela jeg boken med fargeblyanter.

 Jeg brukte også Copic tusjer på huden og på kjolen. 
Men her kan du også bruke fargeblyanter isteden.
Så er det bare å ramme inn tegningen, pakke den inn og legge den under juletreet.

Som en liten julegave fra meg til deg, legger jeg ved link til tegningen slik at du kan laste den ned og fargelegge den hvis du vil. 
God Jul

LAST NED HER 

 

 


You May Also Like

2 kommentarer

  1. En nydelig tegning. Så flott at du deler!
    God jul!

    SvarSlett
    Svar
    1. God Jul og snart Godt Nyttår Gro 😊

      Slett