Ny gjestedesigner

by - 10:00

I dag er endelig dagen her hvor jeg er så heldig å få lov å røpe en hemmelighet.
Jeg er så heldig å blitt spurt om å være gjestedesigner her hos Hobbykunst Norge. 
Dette gleder jeg meg veldig til og jeg håper mine bidrag vil være med å inspirere dere alle.


En liten presentasjon bør jo være på sin plass.
Linda Hjemgård med fartstid rundt solen 43 ganger. Har lekt med papirhobby i så mange år at jeg har mistet tellingen. Sitter som fast DT hos Huldra designstudio som er eksklusivt for hobbykunst Norge.
Sitter så ofte jeg har anledning på hobbybordet/ spisebordet dypt inni Eidsvoll skoger. Her bor jeg med min mann, vår datter og våre 4 kattepuser.

Først ut vil jeg vise dere et kort laget med platen so fly fra neat and tangled.


Bakgrunnen er laget veldig enkelt, jeg stanset ut en kant på litt tykkere papir med en dies fra lawn fawn. Med en grov rund pensel har jeg brukt oxide til å lage skyene med en maskeringsteknikk.
Motivet er stanset ut med tilhørende dies.
Teksten er stemplet med versafine Black. 
For å få teksten akkurat der jeg vil og et perfekt trykk bruker jeg misti.
Komplett liste for å lage dette kortet kommer her.

Utsyrsliste:
Bakgrunnsdies til maskering, lawn fawn

Kreative hilsner fra Linda



You May Also Like

0 kommentarer