Godisglass til påske

by - 12:02

Jeg bruker å sette til side syltetøyglass når de blir tomme for de kan komme til nytte en dag. Her har jeg brukt et for å dekorer til påskegodis. Jeg stanset ut en sirkel med gul kartong og stanset ut en harepus i mosegummi. Deretter kuttet jeg en stripe med papir med kyllinger fra Papirdesign og limte på en stripe med gul kartong. Hvor bredt velger du etter hvor stor glasset er. Brukte en mønstersaks med rivekant og limte det fast på glasset. Jeg limer alltid papir mot papir i skjøten så mavebåndet blir ikke limt fast i glasset. Det gjør det enklere å ta av og vaske glasset etter bruk. Jeg stanset ut en sirkel med en punch og også en skallop sirkel med punch.Har brukt stempel fra Papirdesign. Limte fast en blomst og blader som pynt. Fylte så med godis. 




You May Also Like

0 kommentarer