Kjærlig hilsen med vevteknikk og bling

by - 11:10

Jeg har laget et ganske enkelt kort med papirstrimler kuttet i 1 cm bredde, fargelagt med distressoxides i rosa- og gultoner. Jeg elsker å fargelegge med distressoxide, da får jeg akkurat de fargene jeg vil og det uttrykket jeg vil.



Papirstrimlene vevde jeg enkelt sammen, annenhver farge over og under. Vevfestene ble enkelt forsterket med en dråpe Glossy accents for å lime dem sammen. I sammenføyingene limte jeg små, rosa papirblomster, tilsvarende disse blomstene. Siste finish var rhinestonebling og hjertebling, det lysner opp kortet så fint.



Stempelsettet "From the heart" fra My Favorite Things inneholder rene og klassiske kjærlighetsuttrykk i en enkel font som gjør seg godt på clean and simple kort.

Resultatet ble vårlig, søtt og romantisk. Lenge leve kjærligheten ;)

Kreativ Klem fra Cathrine

You May Also Like

0 kommentarer