Raske kort med diecuts

by - 11:10

Jeg elsker enkle design, kort som ser lekre ut uten alt for mye innsats. Med nydelige dies går det som en drøm å få til profesjonelt uttrykk.


Her har jeg brukt dies jeg er forelsket i om dagen, Flower Garden fancy die fra Heroarts. Ved å lime på denne i en nydelig rosafarge mot en sennepsgul bakgrunn får man et iøyenfallende og artig uttrykk.

Resten av korten holdes meget enkelt med tre "Thanks" dies fra My Favorite Stamps limt oppå hverandre for dimensjon.Lignende dies finnes hos Heroarts.

Teksten "Godt jobba" er fra Huldra Designs Fleksitekst plate.

Papirstrimmelen er diecuttet fra My Favorite Stamps, på Hobbykunst Norge finner du nesten tilsvarende fra Lawn Fawn her.

Siste finish på kortet er fasserte halvperler fra Pretty Pink Posh. De er litt vanskelig å se på bildene, da de er klare. Disse juvelene ønsker jeg meg i alle fargene, de er bare superlekre!




Dette kortet var både enkelt og kjekt og lage, så da lagde jeg liksågodt et til i blåtoner. Med hellodies og "Its time to party" hentet fra det fine stempelsettet Bitty Bears fra My favorite things, og noen blå paljetter, har jeg veldig raskt et brukervennlig og nøytralt kort på hånden. Du finner en fin hellodies her.



Cathrine

You May Also Like

0 kommentarer