Til brudeparet

by - 11:10

Våren og sommeren er tid for kjærlighet og bryllup, og til slike anledninger er det veldig kjekt å ha med et nydelig, hjemmelaget kort til å sette på gavebordet.



Jeg har brukt blomstermotiv, klassisk og kjønnsnøytralt, på dette kortet. Bakgrunnen er diecut med den nydelige Flower Garden Fancy Die fra Hero Arts, som er limt på kortet (Neenah solar white 110 lb.) med Glossy Accents. Denne diesen kommer jeg til å bruke mye!

Blomstene er fra et lekkert stempelsett som heter Wild Rose  fra Pretty Pink Posh. Jeg holdt det meget klassisk med dyprøde toner og mørkegrønne blad, farget med Copic Scetch tusjer.


  • R24
  • R46
  • R59
  • YG67
  • G29
Det er brukt hvit gelpen til å highlighte blomstene, som er limt på kortet med mine favoritt 3D limputer fra Rayher. De er så enkle å bruke!



Teksten er fra Huldradesigns Fleksitekst plate; en plate du virkelig får brukt masse. Jeg digger denne.

Kos deg med kortlagingen og prøv deg gjerne med noen blomster, det går til alt- iallfall nesten.

Cathrine 

You May Also Like

0 kommentarer