Fargerike solstråler

by - 11:00

Hei Folkens

Jeg elsker regnbuer, og blir visst aldri lei.  Det er noe magisk og energigivende over dem, som gir mye glede og inspirasjon.



Her har jeg kuttet ut en enkelt dies i alle regnbuens farger, og satt dem sammen i en sirkel. Med en hvit sirkel i midten ser det nesten ut som en sol, ikke sant?! Det er av alle ting en lekker fjærdies fra rayher jeg har brukt. Den passet meget bra som solstråler, det ser ut som flammetunger ut fra solen.

Det er bare til å tenke kreativt med det utstyret du har! Jo mer bruk du får ut av et produkt, jo bedre.
Andre forslag fra meg til kreativ fjærbruk er som bordkort, som blader, som et lite tak over et dyr, flere til en ramme... en fjær kan bli til en en høne om du vil (ikke at jeg har prøvd akkurat det ).

Tekststemplene fra Huldra Designstudio er begge fra må-ha-produktet Fleksitekst, og hjertet fra plata Julekatt og Julehund.

Annet utstyr brukt på dette kortet:
Lykke til med kreativt bruk av diesene dine og det utstyret du har. Kos deg og lek med det. La det bli byggeklosser i hobbykroken din.

Sommerklem fra DT Cathrine

You May Also Like

0 kommentarer