Tidløs hilsen

by - 11:15

Hei på deg

Det er sommerferietid, og pastellfarger (og regnbuer...) dominerer min verden og kanskje din. Det finnes vår, sommer, høst og vinter.. .og så er det tidløst design. Noen ganger er det kjekt bryte litt med noe klassisk. Fargene hvitt, grått og sort, kombinert med gull og sølv, gir for meg det mest klassiske utseendet.




På dette kortet har jeg benyttet et skikkelig artig stensilsett fra Rayher: Letters and background design. Settet inneholder hele 8 klassiske og brukervennlige bakgrunnsstensiler, samt to store ark med alfabetet (store bokstaver A-Z). Her får du altså mye valuta for pengene, anbefales på det varmeste! Jeg elsker å bruke stensiler,; det er billig, lettvint, fleksibelt og proft resultat- må jo bare like det.

I bunn lagde jeg en rask og bevisst litt "rotete" bakgrunn med stensilen chevronstripe i settet. Her brukte jeg black soot Distress oxide og life changing blender brushes.

Over bakgrunnen påførte jeg VersaMark vannmerkeblekk direkte over stensilene H-E-I for å skrive nettopp dette ordet, og embosset dem i lekker gull. Blomsten er fra settet Wild Rose fra Pretty Pink Posh, og tekststempelet nedenfor fra den herlige Sommerplata til HULDRA designstudio.



Som vanlig måtte jeg pynte meg litt bling og stener,
det liver opp- og kan hjelpe til å skape symmetri og helhet.

Håper du har en fin sommer og enten lager mye fint eller henter masse inspirasjon!



Ønsker deg en gyllen sommerdag
DT Cathrine

You May Also Like

0 kommentarer