"Husk"

by - 12:08



- i hverdagens kjas og mas kan det å huske på småting
raskt gå i glemmeboka.
Så i dag har jeg laga ei huskebok

Fant ei notisbok i skapet med det rare i.
Jeg malte kantene med hvit gesso.
Dette for å få et bedre feste for arkene jeg skal dekorere permene med,
også for å skjule den rosa fargen som er på permene





Hos Hobbykunst  fant jeg ei kjempefin blokk med mønsterark
som minner meg om mormor
Arkene jeg valgte å bruke har en en struktur som minner litt om tapet.
Noen har litt glans, mens andre ark har litt glitter
I tillegg er alle tosidige



40 dobbelsidige ark 



Den fine rosa som jeg har brukt her er fra
Hobbykunsts eget design
Mathia Design
Det fine med disse blomstene er at de er av papir.
Så,hvis du ikke finner de i den fargen du egentlig ønsket deg,
så kan du farge dem.
Du kan spraye den eller male dem og forme dem som du ønsker .
(Ps.akkurat nå er noen av disse på tilbud)

Den fine blomsterranken er en diese fra
Rayher Hobbykunst har et veldig flott utvalg av dieser av dette merket,
som den lille sommerfuglen  som har landet
på den ene bokstaven.
Litt rester av bånd ble knytt på som det lille ekstra

Vi sees
-DT Helle -

You May Also Like

0 kommentarer