Kaketopp

by - 10:00

Jeg fikk et morsomt oppdrag forleden - jeg fikk spørsmål om å lage en kaketopp til en bryllupskake.
Jeg tenkte jeg skulle gjøre det relativt enkelt og ta utgangspunkt i et hjerte.
Tok en hjertedies og skjærte ut to hjerter - et i mønsterark og en i hvit kartong.
Ideen er da å feste en avbrekket grillpinne mellom disse to hjertene til å stikke kaketoppen ned i kaka.



Her er jeg i gang med å dekke hjertet med blomnster. Jeg har brukt resteark fra Reprint pakken med bryllupsark I Do Collection .
Jeg har også bestemt meg for å bruke diesen Kjære brudepar  fra papirdesign som tekst på kaketoppen. 



Her er jeg ferdig med å dekke hjertet med blomster. Hobbykunst har et flott utvalg av blomster som du finner her .
Jeg har også brukt due dies  fra Rayher som ekstra pynt.


Sånn ser kaketoppen ut på toppen av kaka :)

Skrevet av DT Anita

You May Also Like

0 kommentarer