Kvikk lunsj kort, med mal

by - 09:00

Jeg har laget en mal på et kvikklunsj kort og har tegnet det opp under her. Kutt kartongen i størrelsen 15 cm x 21 cm. Kartong til kortet finnes her.

Score på den lange siden på følgende mål: 7 cm, 8.5 cm, 15.5 cm, 17 cm
Score på den korte siden på følgende mål: 1 cm, 2.5 cm, 12.5 cm, 14 cm

Klipp vekk overflødig kartong sånn at malen blir som bildet under. Der hvor det er røde strek så må man klippe



Sånn ser basen ut etter at jeg har klippet vekk det som skal bort


Ta flytende lim på de lille flappene og fest i hjørnet. Jeg syns det er best med lim da man kan justere litt for å få hjørnet rett. 



Begynn å lim pyntepapir på alle siden - men før man limer på ark på forsiden og baksiden så limer jeg fast et bånd


Mønsterpapir som jeg har brukt er en rest fra Papirdesign og Prima


Jeg har brukt en oval dies og stanset ut et skrivefelt. Man kan legge et gavekort eller penger inn i boksen sammen med sjokoladen. 

You May Also Like

0 kommentarer