Trekkspill kort til en venn

by - 08:00

Jeg har vært i Maja design land. Dette er virkelig en produsent jeg aldri blir lei av.
Valget falt på vintage romance serien denne gangen.

Du får en 6x6 blokk som inneholder alle arkene i serien.
Under blomstene har jeg brukt en dies fra papirdesign og sisal.


Albumet/kortet har hele 19 sider.


Kortet har jeg fylt med masse fine sitater til en venn og visdomsord.
Jeg har mikset huldra design studio sine stempler sammen med papirdesign.
Følgende plater er brukt:
Huldra venner 1
Huldra brushtekst
Huldra venner 2
Papirdesign nyt livet
Papirdesign coco chanel



Alle bilder brukt i albumet er fra tidligere klippeark fra papirdesign.

Alle sider er svertet i kantene med distress vintage foto.

Morsomt kort å lage og jeg håper mottager syns det er en koselig oppmerksomhet.

Klem fra DT Linda 







You May Also Like

0 kommentarer