A super birthday

by - 16:20


Et supert sett - et supert kort- kan gis til en super person :)

Settet You`re super fra My Favorite things er virkelig supert, lekent, girlpower, og fine tekststempler.
Jeg har også skaffet meg diesene til disse, det sier litt om hvor mye jeg liker det.


Her har jeg laget en bakgrunn med blå og sorte distress oxides, hvitembosset "have a super birthday" og lyn, og limt på stemplede og fargelagde diecuts med både vanlig lim og limputer. Settet inneholder noen fine og nøytrale stemper/dies som kan brukes i mange scener, f.eks skyline-bildet.

Alt er fargelagd med Copcis. Jeg er så glad jeg investerte i disse, litt etter litt. Noe av det kjæreste jeg har på hobbyrommet! Det ble en litt dunklere palett enn hva jeg vanligvis lager, men det kler jo en superheltinne.

Kjenner du noen superjenter, eller gutter for den sags skyld- så BAM BOOM - se og smell sammen et kort til dem! Fordi de fortjener det garantert.

Superhilsen fra DT Cathrine


You May Also Like

0 kommentarer