Mini, mini hus med Prima sin Christmas in the Country kolleksjon

by - 11:47


Jeg har nå helt forelsket med i Prima sin Christmas in the Country serie


Det å bygge 3D har vært litt av min greie i mange år. Denne lille kirken er laget etter en liten utfordring fra Hobbykunst om å lage noe i 3D inne i en av Tim Holtz sine mini Idea-Ology Decorative Glass klokker, som er 4cm høye. 


Denne kuppelen er satt inn i en minikakeklokke på 4x6 cm.







Kirken har jeg designet selv. Granbar, sløyfe og blomster er klippet ut av mønsterarket. Rundt taket på kirken har jeg brukt Snowpen og Glimmer ice pen fra Rayher. Disse er fantastiske til å spre litt snø i detaljerte områder.


Det lille barnet på kjelken er fra et supersøtt sett med minifigurer. De er 1,5 til 2cm høye og passer supersøtt inn i små prosjekter som dette.



Her er det også brukt små gullperler. Disse er helt nye og kommer i et sett med 3 esker med perler i ulike størrelser i gull eller sølv. 


Kirken er på grensen til hva det er mulig å bygge i miniformat av Prima sine ark, siden disse arkene er ganske tykke. Kirken er ca 3m høy til spiret.


For å bygge kirken, har jeg brukt lim som er satt over på en flaske med ultrafin tupp. Lignende flaske med ultrafin tupp kan du finne i butikken hos Hobbykunst.



Ønsker dere en fantastisk fin scrappeuke :)

Scrappehilsen fra Kirsten


You May Also Like

0 kommentarer