Skal vi lage snømann...?

by - 10:00

Idag er det verdens kortlagingsdag! Så har du ikke laget kort tidligere i uka, passer det veeeldig godt å lage et eller mange idag. Hva med å begynne på julekortene? Det går farlig fort fremover nå...

Idag har jeg brukt Lawn fawn sitt winter add on diecutt sett til Woodland Critter huggers.- uten selve critter huggersene. I stedet laget jeg enkelt en snømann med to sirkel dies.


Bakgrunnen lagde jeg med Distress Oxide inks, som så ofte. Den snøkledde bakken diecuttet jeg med disse fine diesene, must have hos meg.



Tekststemplene er fra denne plata til Huldradesign, perfekt nå mot kaldere tider. Denne kan du bruke hele vinteren+jul. PS: det trenger ikke å stå god jul på et julekort, jeg kunne fint sendt bort et slikt til jul.

Ble det ikke stilig å kle på snømannen med de fine diesene i settet? Digger disse klærne og småfigurene, minner meg om gammeldagse papirdukker. Kan tom. brukes bare til å lage en kant med votter osv, bakgrunner osv. Vær kreative!


Jeg lagde også en enklere, blå utgave, digget utseende på disse snømennene. Tekster her er fra Fleksi jul og julekatt og julehund fra Huldradesign.


Ha en nydelig dag, og grip mulighetene ;)
kortlagingsklem fra DT Cathrine💜



You May Also Like

0 kommentarer