Grattis - det er bursdagen din!

by - 09:00

Hei og hopp! I dag har jeg et enkelt kort å dele igjen.
Jeg stemplet et av monstrene fra Monster Sized-platen til My Favorite Things med MFT Extreme Black blekk i Mistien min. Jeg fargela monsteret med Copics, stemplet over på det samme stedet med VersaFine Onyx Black for å få ordentlig svarte linjer og stanset ut med tilhørende die.

Jeg svertet Distress Oxide-blekk i fargen Twisted Citron på en relativt stor bit kartong og sprutet noen vanndråper over for å få den litt oksiderte effekten. På en annen bit kartong brukte jeg en stensil (Modern Radio Waves) fra Memory Box med mer Distress Oxide blekk til å få litt interesse på bakgrunnen. Jeg brukte fargene Salty Ocean, Peacock Feathers og Twisted Citron. Panelet limte jeg på kortbasen min med 3D-teip, så det har litt dimensjon.

Jeg stemplet en tekst fra Monster-platen til Huldra designstudio med VersaMark på svart kartong og embosset i hvitt, før jeg kuttet det ned til en strimmel og limte på kortet med 3D-teip. Jeg stanset ut ordet grattis fem ganger med en die fra Papirdesign og svertet det øverste laget.

Til slutt pyntet jeg enkelt ved å legge på noen dråper Nuvo Jewel Drops i fargen Key Lime rundt teksten. Jeg liker veldig godt å lage kort der alle elementene på kortet er samlet på ett sted. Da får man enkelt fokus på riktig sted, man får masse ledig plass som gjør at kortet får et rent og enkelt uttrykk, og man sprer ikke møkka, som jeg så fint pleier å si ;)

You May Also Like

1 kommentarer