Juleboks

by - 10:45

Jeg er glad i alternative måter å pakke inn gaver på og disse boksene fra Rayher passer til litt mindre gaver. Jeg drar med fly på juleferie til mine hjemtrakter og da er det ofte vanskelig å pakke inn gaver på forhånd da papiret kan bli ødelagt under pakking av koffert. Da er esker og poser som man kan legge flatt i kofferten kjekt - og så er det raskt og enkelt å montere når man kommer frem og putte gaven i. De er også dekorative.

På denne boksen har jeg brukt ark fra Prima. Til selve boksen har jeg brukt baksiden på dette arket. Til dekor på toppen har jeg brukt bl.a blomster fra Prima, mistel branch dies fra Rayher og God jul dies fra Scrapmagasinet. 


På sidene har jeg brukt dette arket, og jeg har brukt en sirkel dies til selve motivet. Det er limet fast på gullkartong og så har jeg brukt en mønstersaks til å kutte rundt. 





You May Also Like

0 kommentarer