Julestrømper ...

by - 12:38

Nå er det vel tid for å lage julestrømper ..
Hos
Hobbykunst 
Kan dere få kjøpt ferdige sydde
  julestrømper



Etter mitt siste besøk i butikken tømte jeg lagret med disse flotte posene,
men ser at nå har Connie fylt opp i hyllen igjen-
Men ikke nøl med å få kloa i disse, for disse er populære...



Jeg har kledt disse posene med mønsterark fra
Papirdesignog
Studio Light


Tekststemplene jeg har brukt er
Fra de flotte stemplene til
Huldra DesignstudioStempelplaten heter
HDS 1813 Julebil
Diesen med teksten
"God Jul" er fra
Papirdesign


Strømpene har en fin bølgete kant som jeg har valgt å brette ned ,
syns det blei så flott
Har også laget en hempe av
mønsterark,da kan julestrømpen henges opp
fyllt med julesnop






Se de søte småpakkene...
Hobbykunst har et stort utvalg av dieser fra
Rayher 
som denne med disse søte
Pakkene

Ønsker dere alle en kreativ og flott førjulstid

-Helle-


You May Also Like

0 kommentarer