Enkle esker til julepynt

by - 09:00

Hei og hopp og god 2. juledag. Håper du har en fin julefeiring. Elin her i dag, og jeg har et par veldig enkle esker å vise. Jeg pleier (blant annet) å gi juletrepynt til niesene mine til jul, jeg syns det er mye bedre at de får noe kan ta vare på og spare til de blir voksne enn at de får masse ræl. I år fant jeg snøfnuggpynt. De er ganske store og glitrete, men istedenfor at de bare skulle ligge innpakket under treet i silkepapir ville jeg lage esker til dem. 
Jeg lagde eskene mine store nok til at jeg fikk snøfnugget komfortabelt nedi eskene, og dekket dem med ark fra denne blokken mønsterark fra Studio Light. Det er veldig fine, vinterlige ark i den blokken.
Jeg er helt sikker på at jeg kjøpte seks snøfnugg for å gi tre til dem hver, men da tiden kom for å pakke dem inn fant jeg bare fem, så jeg tok det siste snøfnugget selv og hang på mitt eget juletre. Man kan jo ikke gjøre forskjell på disse barna. 

You May Also Like

0 kommentarer