Julekalender 18. desember - julekort

by - 09:00

Vær kreativ. Se på utstyret ditt hvordan du kan bruke det litt annerledes? Tør å tegne litt selv, det gir økt grad av "do it yourself" feel. Ikke vær redd for at det ikke blir perfekt, det skal jo se hjemmelaget ut! Viktig å huske på, særlig i en travel førjulstid.


På dette enkle kortet tegnet jeg opp et enkelt juletre for hånd (først med blyant, jeg er ikke så flink til å tegne..). Dette treet pyntet jeg med dies jeg hadde laget fra settet

Woodland Critter Huggers Winter Add-On Craft Die- og en liten trestjerne jeg fant i skuffen.


Også tekststemplene holdt jeg enkle.. "til dere- fra oss"- settingen skjønner man ganske så klart utifra motivet og fargene. Tekststempler fra Huldradesign sin fleksijul plate.

Håper dere liker det! Det var veldig kjekt å pynte treet;)
Nå nærmer deg seg jul dere, håper dere har en koselig førjulstid og ikke stresser for meget.

God jul fra DT Cathrine

You May Also Like

0 kommentarer