Julekalender 17. desember - Pakkelapper

by - 09:00


Å lage pakkelappene sjøl er en flott måte å få brukt opp
restepapir...
Noe alle scrappere har i haugevis av , og som for min del 
gir meg litt dårlig samvittighet


-Så i år lager jeg alle pakkelappene mine ...
Kan ikke si at jeg ser at restepapirlagret mitt har minka,
så jeg tror jeg fortsetter mens jeg er så godt i gang ..


Disse er bare klippet til ut fra størrelsen på disse flotte
bildene fra dette klippearket fra
Maja Design 



Papirdesign
er blitt min favoritt blandt norske produsenter av dieser.
De har denne fine som heter
"Selburose" som er kjempefin til en
mønsterbord på kort,
eller som her til en gavelapp.
( ser det er akkurat tomt hos Hobbykunst for denne )



Kos dere med å lage gavelapper til jul ,
og nyt adventstiden.
Husk, det blir jul i år som i fjor

-Helle-


You May Also Like

2 kommentarer

  1. Nydelige pakkelapper du har laget... virkelig flotte! Ååå synes alle er sååååå kreative... Rikgit God Jul

    SvarSlett