Valentineeske med sjokolade

by - 11:08


Jeg har brukt malen som jeg har lagt ut her i bloggen. Så tok jeg en hjertedies som jeg stanset ut på lokket av esken før jeg limte den sammen. For at diesen skal ligge der jeg vil uten å forsyve seg så brukte jeg et par biter med washi tape og festet diesen før jeg kjørte den gjennom maskinen. Deretter limte jeg på en bit med overhead ark (transparent), men man kan bruke andre plastbiter også som er gjennomsiktig. 

På kanten rundt esken har jeg brukt dette arket fra Pink Paislee. Som dekor har jeg brukt bl.a bling og blader fra Mathia kolleksjonen. Blomstene jeg har brukt er fra stasjlageret mitt, men har man ikke røde blomster så kan man enkelt fikse det med å spraye f.eks hvite Mathia blomster med rød distress refill utvannet med litt vann eller annen rød spray. 

Fyll boksen med sjokolade og gi bort til din kjære på valentine, eller til ei venninne eller venn. Alltid hyggelig med en overraskelse 




You May Also Like

0 kommentarer