Den beste plassen i verden...

by - 09:00


... er inni en kos! Jeg fikk en liten utfordring av Connie da jeg var innom Hobbykunst i januar. Jeg skulle bruke dette arket fra Reprint og lage et stæsjet valentineskort. 

Her har jeg brukt både for- og baksiden av arket og laget et veldig lag-på-lag-kort der jeg har brukt opp omtrent rubbel og bit av dette ene arket. Stort sett lager jeg veldig enkle kort, så dette er veldig annerledes for meg.
Rufsete kanter, osteklut, kakeserviett, bølgepapp, forskjellige diecuts, blomster, blonder, perler, perlesnor, perlestrå og knapper er brukt som pynt. Knappene har jeg tørrbørstet litt hvit gesso på for at de skulle få litt ekstra liv.
Det ble et ganske tykt kort, selv om innsidene og baksiden ikke er pyntet. Til det hadde jeg faktisk ikke nok av arket jeg skulle bruke. Sløyfen med knapp sitter på en tag som er skjult bak tekstpanelet, der jeg har stemplet en tekst fra Huldra med blekk i farge som matchet ark og pynt. Teksten på tagen får du se hvis du er innom butikken, der er nemlig kortet.

You May Also Like

0 kommentarer