Put on your party hat

by - 09:00

I dag blogger jeg et kort med selvlaget bakgrunn.
Motivet har jeg vist frem tidligere i et fargeleggingsinnlegg i januar så nå var det på tide å få denne lille fyren på et kort. Denne lille søte musa kommer fra platen It's a mice time to celebrate. 
Du finner både stempelplaten og tilhørende dies i nettbutikken. 


Motivet ble fargelagt i turkis og lilla og jeg har valgt å bruke de samme fargene på kortet.
Bakgrunnen er laget med Distress Oxide og jeg har brukt fargene Wilted WioletSalty Ocean og Faded jeans. 
Den store bakgrunnen er laget med blåfargene før jeg la på en stensil med sirkler og påførte lilla fargen. Det er det som er så fantastisk med Distress Oxide, de blander seg ikke til en ugjenkjennelig farge men legger seg lag på lag og fargene forblir rene og klare. Helt fantastisk moro å leke med de.
Jeg har brukt en nøytral stensil men her er det bare fantasien som setter grenser.
Hobbykunst har et stort utvalg av stensiler i nettbutikken.
 



Nærbilde av fargelagt motiv.


På tekststripen har jeg embosset en tekst fra samme plate. Jeg har brukt hvitt embossingpulver.
Selve bakgrunnen har jeg blandet sammen både blåfargen og lillafargen.


Det er alltid plass til et par enamel drops på kort som en artig detalj.


Nærbilde av bakgrunnen.

Det var det jeg hadde å dele med dere denne gangen :)
Stempelklem fra Anita

You May Also Like

0 kommentarer