Råååååsa

by - 09:00

Hei og hopp! I dag har jeg et enkelt, rååååsa bursdagskort å dele. 

Jeg er kjempefan av motivene Stacey Yacula designer, hun har en egen evne til å skape karakterer som er så fulle av liv at du vil gi dem en diger klem. Denne pingvinen er intet unntak. Den kommer fra stempelsettet Sending Sweet Celebration Wishes fra My Favorite Things. 

Jeg stemplet pingvinen med Extreme Black blekk fra MFT og fargela med Copics, før jeg klippet den ut. Jeg stanset ut en polaroid-die (også fra MFT) fem ganger i hvit kartong og limte dem oppå hverandre for dimensjon. På den øverste ramma stemplet jeg en tekst med rååååsa blekk. 

Jeg ville ha litt interesse på bakgrunnen min, så jeg fant frem Itsy Bitsy Polka Dot Backdrop-dieen fra Lawn Fawn og stanset den ut i rosa kartong. Kartongen matcher stempelteksten veldig bra, og prikkemønsteret passer veldig bra med partyhatten til den søte lille pingvinen. 

Jeg limte polaroidrammen min med pingvinen midt på kortet og plasserte noen vellumskyer strategisk rundt. Skyene er kun limt fast i pingvinen, lim og vellum går nemlig dårlig sammen. Skyene brekker opp det litt rigide uttrykket man får ved kun å bruke rette linjer og myker opp kortet litt. 


You May Also Like

0 kommentarer