Enkelt julekort med Maja Design

by - 09:00


Noen av dere har kanskje sett at det har kommet en ny dame her på bloggen, og i designteamet til Hobbykunst. Ja, jeg snakker om meg selv. Jeg oppdaget scrapping og kortlaging på Hobbyglade dager for 1 år siden, før det jeg kun med planning - som jeg fortsatt også gjør.

Jeg lærte meg å lage washi tape kort i fjor, og også enkle kort. Jeg hadde aldri stemplet før, eller altså siden skolen - og synes det var skummelt. Men det er det ikke, det er kjempegøy. Med fantastiske stempler, som for eksempel de fra Huldra og Mathia og en stempel plattform er det både gøy og enkelt. På Hobbykunst vil du også få hjelp til å finne det blekket som passer best til det du skal lage.

I bloggen i dag har jeg laget et enkelt julekort, og har kun brukt skjærebrett, stempel plattform, stempel, blekk, dobbeltsidig tape, 3d tape og litt bling. 3d tape har jeg brukt under bildet av nissen på forsiden, dette for at bildet skal løftes litt fra arket. Under bildene har jeg lagt link til alle produktene jeg har brukt, husk at kort kan gjøres enkelt - dette klarer du!

          



Dette har jeg brukt:

Ark

Bildeark fra Maja Design

Bazzil twig - brukt som panel


Tape

Dobbeltsidig tape

3D tape


Stempel 

Stempelplate fra Huldra Design


Blekk

Archival ink - svart blekk


Stempel plattform 

Rayher stempel plattform


Bling

Pynt - bling og glitter


- DT Tine -

You May Also Like

0 kommentarer