Hallo

by - 09:00

 Hei og hopp!

Elin her i dag, med et meget enkelt kort laget med et av de fantastiske arkene til P13. Dette er veldig tykke, gode ark og de er virkelig en drøm å jobbe med. Denne gangen har jeg brukt arket Spring #03

Planen min var å få så mange kort som mulig ut av disse arkene, og da er det en god strategi å klippe dem opp. Siden disse arkene er såpass tykke tar det litt tid, men nå har jeg mange blomster jeg kan bruke på mange forskjellige kort. Det fine er at motivene ikke gjentar seg i arket heller, alle er litt forskjellige, så her er det virkelig mange muligheter. 
Nederst på kortbasen min limte jeg på en strimmel av baksiden av mønsterarket der jeg hadde revet vilkårlig øverst på kanten. Det myker opp litt, samtidig som det ga meg et ankerpunkt for den utklippede blomsten og teksten min, som består av fem lag utstanset hvit kartong. Jeg har brukt en hallo-die fra Papirdesign

You May Also Like

1 kommentarer